FlagOfIran
  • شماره: 110128
  • تاریخ: 1403/04/15
  • پیوست: فهرست 1 امضاکننده

ضرورت تجدید نظر رسانه ملی در تولیدات رده سنی دهه 90

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

دهه 80 و 90 به شدت به دنبال محتوای فاخر و خوب هستند و اگر فیلمسازان بتوانند تولیدات خلاقانه و نوآورانه تولید کنند می توانند این رده سنی را پای تلویزیون بنشانند.

هم اکنون دهه 80 و 90 از رسانه ملی گریزان هستند زیرا محتواهای با سبک گذشته را نمی پسندند و ناچار به شبکه اجتماعی و ماهواره روی آورده اند.

رسانه ملی باید ابتدا ذائقه نسل نوجوان و جوان را بشناسد و متناسب با ذائقه به تولید محتواهای فاخر بپردازد، کاری که دشمن با هوش مصنوعی انجام داده و نسل نوجوان و جوان را مجذوب خود در فضای ولنگار مجازی کرده است.

با تشکر

تا کنون 1 نفر این نامه را امضاء کرده اند

شما هم یکی از امضاکنندگان این نامه باشید:

حامیان (رسانه‌ها، مؤسسات و افراد سرشناس)

اشتراک گذاری این نامه

با کپـی و ارسـال لینک زیر در شبکه‌های اجتماعی، به پیگیری سریــع‌ تر این مـهم، کمـک نماییـد

https://asle8.24on.ir/n/19

همچنین می توانید با لمس و نگه‌داشتن انگشت خود روی لینک بالا، گزینه Share link یا "اشتراک پیوند" را بزنید.

سایر نامه‌ها