ضرورت تجدید نظر رسانه ملی در تولیدات رده سنی دهه 90
رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
دهه 80 و 90 به شدت به دنبال محتوای فاخر و خوب هستند و اگر فیلمسازان بتوانند تولیدات خلاقانه و نوآورانه تولید کنند می توانند این رده سنی را پای تلویزیون بنشانند.
هم اکنون دهه 80 و 90 از رسانه ملی گریزان هستند زیرا محتواهای با سبک گذشته را نمی پسندند و ناچار به شبکه اجتماعی و ماهواره روی آورده اند.
رسانه ملی باید ابتدا ذائقه نسل نوجوان و جوان را بشناسد و متناسب با ذائقه به تولید محتواهای فاخر بپردازد، کاری که دشمن با هوش مصنوعی انجام داده و نسل نوجوان و جوان را مجذوب خود در فضای ولنگار مجازی کرده است.
با تشکر